NAPRAPAT SOLNA

Behöver du hjälp av en naprapat i Solna? Hos oss på Stjärnkliniken får du träffa legitimerade naprapater som hjälper dig med akut eller förebyggande behandling av både muskler och leder. Vi hjälper dig bland annat med:

Manipulation

Stötvågs-behandling

Dry-needling

Legitimerad naprapat i Solna

Våra naprapater är legitimerade och har lång erfarenhet inom naprapati, vilket innebär att du som kund kan känna dig trygg när du är i våra händer.

Vi arbetar aktivt med att förebygga och behandla smärta som bildas när samspelet mellan muskler, leder och nervsystem inte fungerar optimalt. Utöver att behandla nedsatt funktion och smärta kan våra naprapater i Solna även behandla besvär från alla kroppens övriga leder, samt specifika diagnoser och smärttillstånd, som till exempel migrän, musarm, ischias, och så vidare.

Våra kliniker

Vi begränsar oss inte enbart till Solna, utan våra kliniker finns på flera platser runtom i Stockholmsområdet.

Du hittar oss även på följande platser:

Hur går en behandling till hos våra naprapater i Solna?

Vid behandling undersöker, diagnostiserar, behandlar, rehabiliterar och förebygger naprapaten smärttillstånd och nedsatt funktion i samtliga delar av rörelseorganen. Våra naprapater är experter inom manuell medicin och använder främst sina händer i de olika behandlingsteknikerna. Mobilisering och manipulation används med syftet att återskapa funktion i lederna, vilket kombineras med massage, bindvävstekniker och stretching av kroppens mjukdelar. Här kan du läsa mer om hur vi arbetar med naprapati.

Vilka besvär kan vi hjälpa dig med?

Vi behandlar besvär som uppstår i muskler, leder och nerver i hela kroppen och kan till exempel hjälpa dig med smärta som uppstår i:

• Armbågarna
  • Axlarna
  • Fötterna
  • Huvudet
  • Höften
  • Knäna
  • Nacken
  • Ryggen

VARFÖR OSS

Det lilla extra

Om vi anser att det behövs följs behandlingen upp med individuellt anpassade träningsprogram och andra råd som kan vara behjälpliga i ditt tillfrisknande och för att förebygga nya skador.