VÅRA TJÄNSTER I LINKÖPING

Hos oss har du alla möjligheter att förebygga, optimera eller behandla en skada

KROPPS-BEHANDLING

Friskvårdande behandling

Tjänsten för dig som vill nyttja ditt friskvårdsbidrag hos våra naprapater, fysioterapeuter eller kiropraktorer. Din arbetsgivare har nu möjlighet att godkänna dessa tjänster som friskvård med 25% moms.

Naprapati

Naprapatens huvudsakliga mål är att ta bort smärtan som uppstår när samspelet mellan muskler, leder och nervsystem inte fungerar. Därefter återställer naprapaten kroppens rörelseförmåga och analyserar bakomliggande orsaker.

Fysioterapi

Fysioterapeuten kan förebygga, utreda och behandla olika typer av funktionsrubbningar och smärttillstånd. Det kan handla om allt från bedömning eller behandling av skador och sjukdomar till rehabilitering efter exempelvis en operation.

Massage

Vi anpassar alltid massagebehandlingen efter dina behov. Behandlande massage, idrottsmassage och gravidmassage.

Stötvåg

Stötvåg hjälper till att stimulera läkning i mjukvävnad, främjar läkning genom stimulans av nybildning av kärl samt nedreglerar frisättning av inflammatoriska ämnen i området.

TRÄNING & NULÄGE

Personlig Träning

Träna med oss på Stjärnkliniken! Vi hjälper dig att nå dina mål oavsett om det gäller att bli starkare eller att få bättre kondition.

Mammamage-konsultation

Mammamage-konsultation passar dig som har problem eller vill förebygga besvär under, innan eller efter graviditet. Det kan handla om ryggont, dålig hållning eller att du upplever svag kontakt och kontroll av dina magmuskler och/eller bäckenbotten.

INDIVIDUELL COACHING

Hälsocoaching

Hälsocoachning passar utmärkt för dig som vill göra någon form av livsstilssförändring och det kan vi stötta dig med genom att ge dig olika typer av verktyg för att öka din motivation. Till exempel om du vill börja träna, ändra din kost, stressa mindre, bryta ovanor, få till nya rutiner, eller justera din vikt.