MASSAGE

Våra massageterapeuter hjälper dig med massagebehandling mot smärta, värk och stela muskler i hela kroppen. Vi erbjuder behandlande massage med allt från klassisk massage till idrotts- eller gravidmassage.

Idrottsmasage

Gravidmassage

Våra massageterapeuter

På Stjärnkliniken träffar du utbildade och certifierade massageterapeuter som kan hjälpa dig med massagebehandling mot smärta, värk och stela muskler i hela kroppen. Vi arbetar med behandlande massage där vi alltid utgår ifrån dig och din problematik, för att med olika metoder behandla det du söker oss för. Exempelvis en skada, hållningsrelaterad problematik eller smärta vid graviditet.

Hur går en massagebehandling till?

En massagebehandling börjar med en kortare anamnes (din egen berättelse), där vi vill höra om dina besvär samt ev. tidigare besvär. Vi fyller också i en hälsodeklaration vid första besöket för att veta hur vi ska lägga upp behandlingen. Beroende på dina besvär kan det vara så att vi behöver utföra några tester för att säkerställa rätt diagnos och lokalisera dina besvär. Därefter startar vi igång med den behandlingsmetod som passar dig och dina besvär.

Boka massage

Tveka inte att kontakta oss för att boka massage hos en av våra massörer på Stjärnkliniken, eller för att få mer information om hur vi kan hjälpa dig. Vi lyssnar in dina behov och hittar en behandlingsplan som anpassas efter dina förutsättningar och önskemål.

VARFÖR OSS

Det lilla extra

En massagebehandling hos oss kan bestå av behandlingsmetoder som massage, pressur/triggerpunktsbehandling, töj och stretchövningar. Vi kan även gå igenom andnings- och hållningsmönster, stressrelaterade besvär och kan ge dig träning- och stretchövningar om så är fallet. Självklart tar vi alltid hänsyn till just dina önskemål med besöket.